به وب سایت شرکت تعاونی مهرورزان خوش آمدید.

انتصاب سرکار خانم دکتر مریم حسینی به سمت ریاست موسسه تحقیقات برنج کشور

طی صدور حکمی از سوی دکتر اسکندر زند، معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، سرکار خانم دکتر مریم حسینی به سمت ریاست موسسه تحقیقات برنج کشور منصوب و معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات برنج کشور، طی مراسمی که در روز ۴ بهمن ماه ۱۳۹۶ با حضور آقایان دکتر رسول  زارع معاون پژوهش و فناوری سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی  ، دکتر محمود بهمنی مدیرکل دفتر بودجه سازمان تات ، مهندس کریمی مدیرکل دفتر حبوبات و غلات وزارت جهاد کشاورزی، مهندس شعبان‌نژاد ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان و خانم دکتر رفیعی مشاور استاندار و مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری گیلان، رؤسای بخش‌های تحقیقاتی و پژوهشگران و پرسنل این مجموعه در محل سالن کوثر موسسه تحقیقات برنج کشور برگزار شد، طی ابلغ  حکم صادره  از سوی دکتر اسکندر زند معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، خانم دکتر مریم حسینی به عنوان رئیس موسسه تحقیقات برنج کشور منصوب و معرفی شد.

در این مراسم ابتدا آقای دکتر علی‌نیا رئیس سابق موسسه تحقیقات برنج کشور گزارشی از عملکرد خود در دوران مدیریتش بر موسسه را ارائه نمود.

سپس آقای مهندس شعبان‌نژاد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان ضمن تشکر از دکتر علی‌نیا جهت همکاری‌های شایسته وی با دستگاه‌های اجرایی استان، به پتانسیل‌های بسیار مناسب موسسه تحقیقات برنج اشاره کرد و در ادامه به بیان سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی و انتظار مسئولین مربوطه از موسسه و چشم‌انداز آینده به عنوان بازوی علمی این وزراتخانه پرداخت.

در این جلسه دکتر رسول زارع معاون پژوهش و فناوری  سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، طی سخنانی به بیان سیاست‌های جدید سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی پرداخت و ماموریت مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی را در اولویت اول، تحقیق برای برطرف نمودن مشکلات بخش اجرای کشور (اولویت دوم )  و در گام بعدی، استفاده از امکانات و قابلیت‌های بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان برشمرد.
وی همچنین استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی و فناوریهای  روز دنیا را در اولویت سوم وظائف و مسئولیت‌های مراکز تحقیقات کشاورزی  دانست.

در پایان جلسه، خانم دکتر مریم حسینی رئیس جدید موسسه تحقیقات برنج کشور نیز طی سخنانی، برنامه‌ها و اولویت‌های آتی خود را تشریح  و به استحضار حاضرین رساند.

در پایان این مراسم،  لوح‌های تقدیری از طرف ریاست سازمان تحقیقات، معاونت زراعت وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، معاونت موسسه در مازندران و همکاران موسسه به آقای دکتر علی‌نیا اهدا شد.
همچنین حکم انتصاب ریاست موسسه به خانم دکتر حسینی تقدیم و ابلاغ شد.

 

روابط عمومی موسسه تحقیقات برنج کشور

دیدگاهتان را بنویسید

جهت مشاوره با ما تماس بگیرید